8
نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی" در کرمانشاه کار خود را آغاز کرد

آغاز نمایشگاه “اقتصاد مقاومتی” در کرمانشاه

  • کد خبر : 3739
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
آغاز نمایشگاه “اقتصاد مقاومتی” در کرمانشاه
این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه مشاغل خانگی در 75 غرفه برپا شده و فرش دستباف، گلیم، جاجیم، خشکبار و... از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز : این نمایشگاه با حضور فعالان حوزه مشاغل خانگی در ۷۵ غرفه برپا شده و فرش دستباف، گلیم، جاجیم، خشکبار و… از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

این نمایشگاه از امروز تا پنجم آذرماه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ برای بازدید عموم برپا است.

سردار محمد زهرایی «رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور» در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی با هدف ایجاد شرایطی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان حوزه مشاغل خانگی، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها بتواند شرایط را برای عرضه محصولات فعالان حوزه مشاغل خانگی آسان کند.

رییس بسیج سازندگی کشور، افزود: برنامه داریم تا شرایط را برای فروش مجازی محصولات فعالان حوزه مشاغل خانگی فراهم کنیم و از این طریق درآمد فعالان این حوزه را بالا ببریم.

این مسئول اشاره به فعال شدن بیش از ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه در کشور، گفت: هم اکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در عضویت این صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=3739
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای آغاز نمایشگاه “اقتصاد مقاومتی” در کرمانشاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.